II Liceum Ogólnokształcące im. Emilii Plater

Strefa video

Wycieczka do Łodzi

W dniach 16-18 listopada uczniowie naszej szkoły  (z klas 3C, 2H, 2G) oraz katolickiego LO im. Cypriana Norwida w Białej Podlaskiej wraz z Panią profesor Bernardą Sadownik mieli możliwość wyjazdu do Łodzi w celu uczestnictwa w Ogólnopolskiej Wielkiej Lekcji Geografii,

która organizowana jest przez Łódzki Klub Trekingowy oraz Wydział Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego przeznaczonej dla licealistów w ramach Explorers Festival 17.11.2023r. na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, wysłuchaliśmy kilku wykładów związanych z tematem Gór Świata, po południu zwiedziliśmy cudowny Pałac Poznańskich wraz z przewodnikiem Filipem, który opowiedział nam wszystkie szczegóły. Po zwiedzaniu muzeum mieliśmy możliwość zjedzenia pysznego obiadu a także zrobić zakupy w Manufakturze. W sobotę przed wyjazdem wybraliśmy się do restauracji ,,Manekin" na pyszne naleśniki. Na nasz trzydniowy pobyt zatrzymaliśmy się w Młodzieżowym Schronisku, gdzie wspólnie bardzo się zintegrowaliśmy przez przyrządzanie wspólnych śniadań i kolacji.